Admin. mdw. technisch service onderhoud

Woningcorporatie: Patrimonium
Functie: Administratief medewerker technisch service onderhoud
Omschrijving:

Christelijke Woningstichting Patrimonium is een eigenzinnige, nuchtere, actieve corporatie in de stad Groningen, die midden tussen haar huurders staat. Christelijke Woningstichting Patrimonium staat voor goed wonen. Al meer dan honderd jaar realiseren, beheren en verhuren we woningen in de stad Groningen. U vindt onze 6700 woningen verspreid over de hele stad. We werken op integere, transparante en klantgerichte wijze samen met aandacht voor mens en maatschappij.

 

In verband met extra werkzaamheden binnen het team zijn wij tijdelijk op zoek naar een: Administratief medewerker technisch service onderhoud (16 - 20 uur per week)

 

Doel en inhoud van de functie

Als administratief medewerker technisch service onderhoud ben je verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden met betrekking tot het dagelijks onderhoud.

 

Je ontvangt en verwerkt de meldingen voor service onderhoud.

Je stemt in overleg met de teamleider de planning van de uitvoering af.

Je zorgt ervoor dat de administratieve afhandeling van het dagelijks onderhoud op orde is.

 

Kerntaken

  • Je informeert huurders over de afhandeling van de onderhoudswerkzaamheden (telefonisch, via de mail of aan de balie).
  • Je verzorgt de sleutelinname en –uitgifte aan de balie.
  • Je beoordeelt asbestinventarisaties en houdt het asbestvolgsysteem (LAVS) bij.
  • Je verstrekt de opdrachten overeenkomstig het aanbestedingsbeleid.
  • Je levert, in overleg met de teamleider, een bijdrage aan de maand- en kwartaalrapportages op het gebied van dagelijks onderhoud.
  • Je verstrekt onderhoud technische informatie aan de opzichters mutatie- en wijkbeheer.
  • Je legt relevante informatie vast in WoCas
  • Je houdt de registratie bij in verschillende systemen (KABA, Traka, LAVS).
  • Je draagt in algemene zin bij aan de organisatiedoelstellingen en je vervangt en ondersteunt collega’s, daar waar nodig.
  • Je biedt administratieve ondersteuning bij de voorbereiding en de bewaking van de jaarlijkse onderhoudsbegroting m.b.t. het dagelijks onderhoud.

 

Competenties/Profiel

  • Je beschikt over basiskennis op het gebied van administratieve processen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met service onderhoud.
  • Je hebt kennis van en ervaring met relevante wet- en regelgeving (asbest).
  • Je werkt zeer klantgericht en hebt kennis van en ervaring met klantvragen.
  • Je bent collegiaal en kunt goed samenwerken.
  • Je werkt proactief, bent integer en communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk).
  • Je hebt aandacht voor mens en maatschappij.
  • Je kunt goed luisteren, gaat in overleg en je kunt je aanpassen aan verschillende situaties.

 

Aanstelling

De functie is ingeschaald in schaal F (minimaal € 2486,- en maximaal € 3269,-). De CAO Woondiensten is van toepassing. Het betreft een functie voor gemiddeld 16 uur tot 20 uur per week. Maandag is een vaste werkdag, de rest van de werktijden bespreken we in gezamenlijk overleg. In eerste instantie voor de duur van een half jaar. Patrimonium hecht veel waarde aan de scholing en ontwikkeling van haar medewerkers en biedt goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Informatie

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Henk van Guldener, Teamleider technisch service onderhoud, telefoonnummer 050-5299937.

 

Sollicitatie

Is je belangstelling gewekt, beschik je over de gevraagde competenties en respecteer je de christelijke identiteit? Stuur dan je motivatie en Curriculum Vitae vóór 26 april 2019 naar info@patrimonium-groningen.nl.

Plaats: Groningen
Parttime/fulltime: Parttime
Patrimonium