Medewerker Klantadviescentrum

Woningcorporatie: Domesta
Functie: Medewerker Klantadviescentrum
Omschrijving:

Domesta is een woningcorporatie met zo’n 10.000 huizen. Alles wat we doen staat in het teken van Ruimte om te leven voor onze huurders. Ruimte om te leven is: betaalbare woonruimte waardoor je geld overhoudt voor andere dingen, én invloed op je (t)huis. We geloven daarbij vooral in maatwerk. We kunnen dit alleen waarmaken als onze medewerkers ruimte om te werken hebben.

 

Voor het klantadviescentrum zoeken wij per direct een

medewerker Klantadviescentrum

Flexibel en doortastend – minimaal 8 uur per week, daarnaast op oproep basis

 

Snapshot van je werkdag:

Typische maandagochtend: er staan 10 telefoontjes in de wacht, je wilt de klanten zo goed mogelijk te woord staan. Eerst een slok koffie: ‘goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?’ Mooie vraag om de ochtend mee te starten! Je handelt het telefoontje af én je hebt de planning ingeschakeld om een lekkende dakgoot te vervangen. Heerlijk gevoel; een huurder is geholpen! Meteen door naar de volgende klant, ah een externe afspraak die niet doorgaat in verband met ziekte, je collega is nog niet bereikbaar. Meteen een terugbelverzoek versturen!

Jouw profiel:
  • Je verstrekt (algemene) eerstelijns informatie, bent in staat om duidelijkheid te krijgen over de vraag.
  • Je vraagt door tot de kern van de vraag duidelijk is.
  • Je verwerkt de klantvragen en verzoeken via telefoon, post, e-mail en de website.
  • Je registreert reparatieverzoeken en plant afspraken in. Je realiseert de inschrijving van (potentiële) klanten en handelt huuropzeggingen af.
  • Je ontvangt klanten aan de balie en informeert collega’s over eventueel bezoek.

 

Kortom:

Je werkt accuraat, kunt snel schakelen en bent doortastend. Ook ben je flexibel, klantvriendelijk en heb je minimaal een MBO-4 achtergrond. Bouwtechnische kennis is een pré!

Ons aanbod:
  • Een veelzijdige baan met veel ruimte voor eigen initiatief in een open organisatie met ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een individueel gezondheidsbudget die ruimte geeft voor sport, mindfulness en voor veel meer zaken.
  • Een contract voor minimaal 8 uur per week, tot het einde van dit jaar. Naast je vaste uren ben je beschikbaar tijdens ziekte, vakanties of piekdrukte.
  • Een salaris en arbeidsvoorwaarden die passend zijn bij de zwaarte van de functie, conform de CAO Woondiensten. De functie is ingedeeld in salarisschaal E.
  • Een leuk team, waar humor een must is.
Interesse?

Is dit de uitdaging die je zoekt, en beschik je over bovenstaande kwaliteiten?
Stuur dan je motivatie en je cv naar sollicitaties@domesta.nl ter attentie van Yvonne van der Veen, HRM adviseur, onder vermelding van ‘sollicitatie medewerker KAC’. Je kunt reageren tot en met 21 februari 2019.

 

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Plaats: Emmen
Parttime/fulltime: Parttime
Domesta