Kom op 24 maart naar de Noorderlink Proeverij: Customers, Colleagues and You

Steeds meer bedrijven zien zich tegenwoordig genoodzaakt te snijden in hun personeelsbestand. Mensen raken hun baan kwijt en het overgebleven personeel vraagt zich vertwijfeld af hoe hun toekomst eruit ziet. In alle veranderingen wordt er erg veel energie gestoken in de mensen die weg moeten, maar het overgebleven personeel vergeten we min of meer een beetje.

 

Het overgebleven personeel vormt het fundament van de organisatie. Customers, Colleagues and You geeft wel de vereiste aandacht aan de medewerkers en hun talenten die nog over zijn.

 

HP in Zwitserland onderkende dit probleem en vroeg TripleWin een professional development programma te schrijven gericht op de achterblijvers en talenten van de organisatie. Cruciale uitgangspunten hierbij waren: Hoe gaan we ervoor zorgen dat de kennis voor de organisatie behouden blijft? Er nieuw elan opgewekt kan worden? Het personeel gemotiveerd kan worden en blijven?  “Door te investeren in ontwikkeling van hun kennis en vaardigheden gaan we het potentieel in de mensen veel beter gebruiken en zullen we in staat zijn om in een voortdurend veranderende omgeving succesvol te zijn en te blijven.”  Denkt u eens na over de volgende vragen: 

 

  • Doet uw organisatie er alles aan om de beste mensen aan boord te houden?
  • Zijn uw beste werknemers van plan bij het bedrijf te blijven? Hoe weet u dat?
  • Hoe investeert u in uw personeel om er zeker van te zijn dat ze niet weggaan?

 

Nieuwsgierig? U bent van harte welkom op 24 maart. Rob Panneman en Guus Oosterop van TripleWin geven u een goed overzicht van de complete training en laten u zelf ook relevante ervaringen opdoen.

 

Datum: 24 maart 2015

Locatie: Hanzeplaza, Protonstraat 16, Groningen.

Inloop: vanaf 12.30 uur

Tijd: 13.00-16.30 uur, aansluitend is er gelegenheid om nog een borrel te drinken.

 

Aanmelden voor de Proeverij.
Bekijk hier wie er nog meer naar deze Proeverij komt.

 

 

Over CCY (Customers, Colleagues and You)
Recent onderzoek toont dat 54% van alle werknemers niet de vereiste vaardigheden bezit om hun werkzaamheden effectief uit te voeren. CCY (Customers, Colleagues and You) is een 6 x 2 daags programma waarin deelnemers een compleet scala leren aan vaardigheden voor het aangaan, continueren en uitbouwen van relaties. Deelnemers in het CCY-programma behalen op vier verschillende manieren rendement. Zij leren de vaardigheden die essentieel zijn in de huidige werkomgeving, verbeteren hun persoonlijke vaardigheden, vergroten hun persoonlijke geloofwaardigheid en ontwikkelen hun professionele netwerk. CCY schudt deelnemers niet alleen wakker, doorbreekt daarmee oude patronen, maar leert nieuwe vaardigheden, inzichten en perspectief.